Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telekomunikacja przegrała z klientką

15 marca 1995 | Prawo | PA DF

Po nieskutecznych próbach reklamacji

Telekomunikacja przegrała z klientką

Zakład Telekomunikacji w Białymstoku przegrał proces z klientką, która wystąpiła na drogę sądową w związku z naliczeniem 3 mln starych zł za trzy rozmowy błyskawiczne z USA, wszystkie przeprowadzone jednej nocy. Sąd uznał, że należność nie istnieje.

Klientka zwróciła się do sądu z powództwem po nieskutecznych próbach reklamacji wysokiego rachunku. Biegli uznali, że istniała możliwość podłączenia się do linii powódki w czterech miejscach, m. in. w centrali telefonicznej. W pomieszczeniach centrali przebywało w tamtym okresie osiem osób, z których trzy mogły się podłączyć i skorzystać z numeru innego abonenta.

Sąd stwierdził, iż na Zakładzie Telekomunikacji jako na monopoliście w zakresie świadczenia takich usług ciąży obowiązek utrzymywania sprawnej i bezpiecznej sieci abonenckiej.

PAP i D. Fr.

Brak okładki

Wydanie: 429

Spis treści
Zamów abonament