Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Proszę czekać

22 stycznia 2004 | Moje Pieniądze | PS

Proste rozwiązania mogą usprawnić pracę telecentrów

Proszę czekać

Wykręcasz numer telecentrum. Chcesz porozmawiać z pracownikiem banku. Wybierasz odpowiednią opcję z menu. Słyszysz: przepraszamy, wszyscy konsultanci są teraz zajęci. Czekasz minutę, pięć, kwadrans. Rzucasz słuchawką.

Wiele operacji finansowych zlecamy przez telefon. Niestety, zdarzają się dni, kiedy do bankowego teleserwisu nie sposób się dodzwonić. Tak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3132

Spis treści
Zamów abonament