Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konkurencja zmusza do przedsiębiorczości

22 stycznia 2004 | Raporty | AS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Lepsza organizacja i promocja imprez - Sympozja i konferencje - Pokazy i konkursy

Konkurencja zmusza do przedsiębiorczości

Nowoczesny pawilon na Międzynarodowych Targach Poznańskich

(C) MTP

ANNA SIELANKO

Duża konkurencja na rynku usług targowych wymusza przedsiębiorczość. Organizatorzy wykazują coraz więcej inicjatywy i pomysłowości w przygotowaniu imprez. Z roku na rok coraz lepiej dostosowują się do rosnących potrzeb i oczekiwań swoich klientów - wystawców i handlowców.

Dla wielu firm organizujących targi ubiegły rok był trudny.

Producenci, borykając się z problemami finansowymi, ograniczają wydatki na marketing i promocję, rezygnując nierzadko także z udziału w targach.

Nie ma zbiorczych danych, ile odbyło się w ubiegłym roku targów, ile firm wzięło w nich udział, jaką sprzedano powierzchnię. Ze wstępnych szacunków Polskiej Korporacji Targowej wynika, że odbyło się nieco mniej imprez, ale wzrosła liczba wystawców, w tym zagranicznych.

Informacje, które przekazują organizatorzy, są zróżnicowane. Niektóre firmy mają powody do zadowolenia. Targi Kielce zgromadziły w 2003 r. o ponad 10 proc. więcej wystawców (zagranicznych - o 25 proc.) niż rok wcześniej. Targi w Krakowie, CEE Międzynarodowe Targi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3132

Spis treści
Zamów abonament