Konkurencja zmusza do przedsiębiorczości
Konkurencja zmusza do przedsiębiorczości
Nowoczesny pawilon na Międzynarodowych Targach Poznańskich
(C) MTP
ANNA SIELANKO
Duża konkurencja na rynku usług targowych wymusza przedsiębiorczość. Organizatorzy wykazują coraz więcej inicjatywy i pomysłowości w przygotowaniu imprez. Z roku na rok coraz lepiej dostosowują się do rosnących potrzeb i oczekiwań swoich klientów - wystawców i handlowców.
Dla wielu firm organizujących targi ubiegły rok był trudny.
Producenci, borykając się z problemami finansowymi, ograniczają wydatki na marketing i promocję, rezygnując nierzadko także z udziału w targach.
Nie ma zbiorczych danych, ile odbyło się w ubiegłym roku targów, ile firm wzięło w nich udział, jaką sprzedano powierzchnię. Ze wstępnych szacunków Polskiej Korporacji Targowej wynika, że odbyło się nieco mniej imprez, ale wzrosła liczba wystawców, w tym zagranicznych.
Informacje, które przekazują organizatorzy, są zróżnicowane. Niektóre firmy mają powody do zadowolenia. Targi Kielce zgromadziły w 2003 r. o ponad 10 proc. więcej wystawców (zagranicznych - o 25 proc.) niż rok wcześniej. Targi w Krakowie, CEE Międzynarodowe Targi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta