Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Profesjonalnie, ale i etycznie

19 kwietnia 2004 | Ekonomia | NA

Media PR z kodeksem dobrych praktyk

Profesjonalnie, ale i etycznie

Nie wypaczać faktów, nie dezinformować, nie korumpować mediów - to niektóre z zobowiązań kodeksu dobrych praktyk opracowanego przez Związek Firm Public Relations. Związek liczy, iż kodeks regulujący zarówno stosunki z mediami, jaki i klientami agencji PR, przyspieszy rozwój tej branży w Polsce.

- Brak profesjonalnych i etycznych standardów był dotychczas istotną barierą dla rozwoju rynku PR w Polsce -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3206

Spis treści
Zamów abonament