Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Własny jest za ciasny

21 kwietnia 2004 | Specjalny | AB

Zdobywanie nowych rynków to konieczność

Własny jest za ciasny

Austria z 8 milionami mieszkańców to zbyt mały rynek dla wielu austriackich firm, które uważają eksport za niezbędny warunek rozwoju. W zagraniczną ekspansję inwestują zarówno duże austriackie banki i producenci maszyn, jak również niewielkie rodzinne firmy nastawione na niszowe produkty. Rynkowa nisza może być zresztą bardzo atrakcyjna, jak dowodzi przykład rodzinnej grupy Swarovski, jednego z najbardziej znanych w świecie producentów wyrobów ze szkła i kryształu.

Na ponad 78,47 mld euro wpływów ubiegłorocznego austriackiego eksportu składa się zarówno wielomilionowa sprzedaż produktów przemysłu maszynowego, metalowego i tworzyw sztucznych, jak też popularne wafle czy czekoladki Mozarta, kryształy Swarovskiego i reklamowany przez Adama Małysza napój Red Bull. - Gospodarka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3208

Spis treści

Polska-Unia Europejska

Zamów abonament