Praca dla młodych i przebojowych
- krok po kroku JAK WEJŚĆ NA RYNEK
- ile można zarobić
- kilka liczb
- Jakub Kamiński - JEST DOBRZE
- Jarosław Wiewiórski - NIE TAK MIAŁO BYĆ Praca dla młodych i przebojowych
Rys. Tadeusz Baranowski
Kilkuosobowa agencja reklamowa nie prowadzi tak rozbudowanej działalności jak agencja duża. Skupia się na dostarczaniu pomysłów reklamowych, produkcję zlecając na zewnątrz. A najmniejsze agencje, tzw. butiki kreatywne, prowadzone przez osoby ze znanymi nazwiskami, zajmują się wyłącznie pracą koncepcyjną. Dziś jest duże zapotrzebowanie na takie usługi - swoje produkty chcą reklamować też firmy mniejsze, działające na rynkach lokalnych.
JERZY DOMAGAŁA
Nie stać ich na duże krajowe agencje, więc trafiają do lokalnych, często sprawniejszych i elastyczniejszych, oferujących tańsze usługi.
W agencjach reklamowych dominują młodzi. Z kilku powodów. Jednym z nich jest stres. Pracuje się pod presją czasu i pieniędzy. Trzeba być szybkim, lepszym, nieustannie wymyślać nowe rzeczy, żeby zaskoczyć konsumenta i zdążyć przed konkurencją. Konieczna jest siła przebicia. Paweł Kastory, jeden z twórców (z Marcinem
...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta