Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Praca dla młodych i przebojowych

07 maja 2004 | Dobra firma | JD
źródło: Nieznane

Agencja reklamowa - są klienci, których nie stać na usługi dużych agencji albo zależy im na kontakcie z twórcami kampanii

  • krok po kroku JAK WEJŚĆ NA RYNEK
  • ile można zarobić
  • kilka liczb
  • Jakub Kamiński - JEST DOBRZE
  • Jarosław Wiewiórski - NIE TAK MIAŁO BYĆ
  • Praca dla młodych i przebojowych

    Rys. Tadeusz Baranowski

    Kilkuosobowa agencja reklamowa nie prowadzi tak rozbudowanej działalności jak agencja duża. Skupia się na dostarczaniu pomysłów reklamowych, produkcję zlecając na zewnątrz. A najmniejsze agencje, tzw. butiki kreatywne, prowadzone przez osoby ze znanymi nazwiskami, zajmują się wyłącznie pracą koncepcyjną. Dziś jest duże zapotrzebowanie na takie usługi - swoje produkty chcą reklamować też firmy mniejsze, działające na rynkach lokalnych.

    JERZY DOMAGAŁA

    Nie stać ich na duże krajowe agencje, więc trafiają do lokalnych, często sprawniejszych i elastyczniejszych, oferujących tańsze usługi.

    W agencjach reklamowych dominują młodzi. Z kilku powodów. Jednym z nich jest stres. Pracuje się pod presją czasu i pieniędzy. Trzeba być szybkim, lepszym, nieustannie wymyślać nowe rzeczy, żeby zaskoczyć konsumenta i zdążyć przed konkurencją. Konieczna jest siła przebicia. Paweł Kastory, jeden z twórców (z Marcinem

    ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3220

Spis treści
Zamów abonament