Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wszystko w dół

19 maja 2004 | Ekonomia | NA

Na świecie spada zaufanie do amerykańskich marek

Wszystko w dół

Zaangażowanie USA w Iraku ma ukryty wpływ na wizerunek amerykańskich marek, takich jak McDonald's, Coca-Cola, Nike, Microsoft - wynika z ostatniego badania zachowań konsumenckich, przeprowadzonego przez brytyjską firmę NOP World.

Popularność i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3230

Spis treści
Zamów abonament