Niełatwo zwiększyć sprzedaż
Niełatwo zwiększyć sprzedaż
Hygienika, produkująca wyroby higieny osobistej, debiutująca w końcu maja na giełdzie, ustaliła na 15 zł cenę emisyjną akcji, sprzedawanych w publicznej subskrypcji. Zapisy przyjmowane są 19 i 20 maja. Decyzje inwestycyjne trzeba oprzeć na zaufaniu do prognoz przedstawionych przez zarząd.
W drodze publicznej subskrypcji spółka oferuje 1,4 mln akcji serii B w dwóch transzach: dla inwestorów instytucjonalnych (1,2 mln) oraz dla klientów detalicznych (200 tys.). Do 25 maja nastąpi przydział akcji. Cenę akcji ustalono na 15 zł.
Hygienika wytwarza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta