Książki nie stać na reklamę
Coraz częściej miejsce nowości wydawniczych zajmują kasety wideo i dyskietki z programami komputerowymi
Książki nie stać na reklamę
Każdego tygodnia w Polsce na rynku wydawniczym pojawia się 120 nowych tytułów. Przeciętny obywatel, który raz na jakiś czas zagląda do księgarni, nie ma pojęcia o nowościach wydawniczych. W księgarniach klientów oszałamiają tysiące książek -- od literatury lekkiej, łatwej i przyjemnej po wydawnictwa albumowe. O tych książkach nie wie nic albo prawie nic. W efekcie kupuje książki autorów znanych odrzucając tych, których dotychczas nie poznał.
Od momentu gdy rynek wydawniczy w Polsce został całkowicie skomercjalizowany, a książka stała się takim samym towarem jak mydła, proszki do prania czy kosmetyki wydawcom coraz trudniej przebić się z informacją o ich "produktach". Gdyby osądzać aktywność wydawnictw po reklamach telewizyjnych, to można by przypuszczać, że od kilku lat w Polsce ukazał się jedynie cykl kronik zapoczątkowany przez "Kronikę XX wieku" oraz. .. serie wydawnictwa "Harlequin". Ten ostatni wszedł na rynek dzięki przebojowej reklamie telewizyjnej, okraszonej sloganem "Romansów jest wiele -- prawdziwa miłość tylko jedna"....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta