Zarobić na Oscarze
Zarobić na Oscarze
Uroczystość wręczania Oscarów jest ważna nie tylko dla hollywoodzkich twórców filmowych, ale także dla agencji reklamowych i firm, które zdecydowały się wykupić czas reklamowy podczas trwającej trzy godziny transmisji telewizyjnej z Hollywood. Wieczór oscarowy jest drugą najchętniej oglądaną relacją telewizyjną w Stanach Zjednoczonych; wyprzedza go tylko transmisja z meczu o Superbowl, czyli dorocznego finału futbolu amerykańskiego.
Za prawo do emisji 30-sekundowej reklamy podczas styczniowego finału Superbowl trzeba było zapłacić okrągły milion dolarów; podczas transmisji wręczania Oscarów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta