Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Największy problem to marketing

28 czerwca 2004 | Polska-Unia Europejska | ES

Polskie mleczarstwo w Unii Europejskiej

Największy problem to marketing

Przedstawiciele firm mleczarskich obawiają się, że tę branżę czekają niełatwe czasy. Kiedy zaproszono je do konkursu, na temat działalności na unijnym rynku, tylko 3 były w stanie udzielić odpowiedzi na pytania: co każda z nich wniosła do Unii Europejskiej i które jej produkty mają szansę na rynkach "starej" UE?.

Te trzy firmy zostały laureatami konkursu "Wielka konew europejska": Proszkownia Mleka w Piotrkowie Kujawskim, Mazowiecka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3263

Spis treści
Zamów abonament