Anatomia reputacji
Sukcesy firm zależą od biegłości technicznej, finansowego know-how i sztuki sprzedawania nazywanego uwodzeniem albo marketingiem. Biznes nie używa słowa «uwodzenie», zdecydowanie woli «marketing»". Ale w książce "Wally Olins o Ma®ce" autor wybiera uwodzenie.
W firmach, które przechodzą od marketingu do uwodzenia, istotą korporacyjnego życia staje się marka. Budowa, utrzymanie i korzyści z posiadania marki to wszechstronna wiedza, przedmiot nowej dyscypliny naukowej, z angielska nazywanej brandingiem. Ojcem brandingu,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta