Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Anatomia reputacji

28 czerwca 2004 | Specjalny | WS
źródło: Nieznane

Anatomia reputacji

Sukcesy firm zależą od biegłości technicznej, finansowego know-how i sztuki sprzedawania nazywanego uwodzeniem albo marketingiem. Biznes nie używa słowa «uwodzenie», zdecydowanie woli «marketing»". Ale w książce "Wally Olins o Ma®ce" autor wybiera uwodzenie.

W firmach, które przechodzą od marketingu do uwodzenia, istotą korporacyjnego życia staje się marka. Budowa, utrzymanie i korzyści z posiadania marki to wszechstronna wiedza, przedmiot nowej dyscypliny naukowej, z angielska nazywanej brandingiem. Ojcem brandingu,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3263

Spis treści
Zamów abonament