Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co robić, żeby sprzedać

28 czerwca 2004 | Specjalny | NH
źródło: Nieznane

Co robić, żeby sprzedać

Od dawna wiadomo, że polskie firmy potrafią wprawdzie coś dobrego wyprodukować, ale często nie potrafią tego sprzedać. Dziś, gdy rynek, na jakim działają, staje się nieporównanie większy, a konkurencja na nim - coraz ostrzejsza, bez znajomości nowoczesnego marketingu nie ma co liczyć na rozwój firmy. Współczesny marketing rozwija się przy tym jednocześnie z postępującym "umiędzynarodowieniem" przedsiębiorstw, które muszą decydować, czy skuteczniejsza będzie dla nich jednolita strategia działania na wszystkich rynkach, czy też dostosowanie jej do warunków lokalnych. H.B.

Elżbieta Duliniec "Marketing międzynarodowy" Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004

Brak okładki

Wydanie: 3263

Spis treści
Zamów abonament