Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miła obsługa, skuteczna reklama

13 sierpnia 2004 | Dobra firma | NA

AKTUALNOŚCI

Targi - warto zadbać o zwiedzających

Miła obsługa, skuteczna reklama

  • Targi w sierpniu i wrześniu
Wystawcy chcą sprzedać na targach swoje wyroby czy usługi, pokazać nowości, zdobyć nowych klientów. Nastawiają się przede wszystkim na kontakty z handlowcami. Ale na targi przychodzi także wiele innych osób, które po prostu oglądają wyroby, stoiska. Im również wystawcy powinni, we własnym interesie, poświęcić wiele uwagi. Potwierdzają to badania Polskiej Korporacji Targowej.

Na targi przychodzą nie tylko handlowcy, którzy zamierzają spotkać się z kontrahentem, zawrzeć umowę. Pojawiają się na nich także osoby, które z różnych powodów, prywatnych i służbowych, chcą zorientować się w nowościach, przejrzeć prezentowaną ofertę.

- Z badań zainicjowanych przez Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych Centrex, przeprowadzonych przez Polską Korporację Targową w kilku największych w Polsce ośrodkach: Poznaniu, Kielcach, Krakowie i Łodzi, wynika, że zwiedzający przychodzą na targi najczęściej, aby poznać szerszą ofertę przed podjęciem decyzji o zakupie, obejrzeć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3303

Spis treści
Zamów abonament