Nic nie powinno zakłócić wzrostu
Nic nie powinno zakłócić wzrostu
W tym roku polski rynek reklamy powinien odrobić straty z recesji lat 2001 - 2002 - przewiduje firma doradcza CR Media Consulting. Realnie jego wartość wzrośnie o ponad 8 proc., głównie dzięki zwiększeniu wpływów reklamowych prasy i radia. Największe tempo wzrostu osiągnie Internet, choć nadal pozostanie niszowym medium na reklamowym rynku.
Po bardzo dobrym I kwartale i lekkiej zadyszce w trzech kolejnych miesiącach tego roku polski rynek reklamy czeka ponowne przyspieszenie w drugim półroczu,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta