Mniej reklam, ale ładniejsze
Projekt rozporządzenia w sprawie wpływu władz stolicy na wygląd i miejsce umieszczania reklam trafił wczoraj do rąk wiceprezydenta Warszawy Sławomira Skrzypka.
Projekt rozporządzenia przygotowało Biuro Naczelnego Architekta Miasta.
- Po jego zaopiniowaniu rozpoczną się konsultacje ze środowiskiem reklamodawców - mówi Michał Borowski, naczelny architekt miasta. Wedle projektu w stolicy ma być mniej reklam, ale mają one być ładniejsze. Rozporządzenie wejdzie w życie prawdopodobnie na jesieni.
- Operatorzy reklamy zewnętrznej zasilają co roku budżet miasta kwotą 15 mln zł - mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. - Dlatego liczymy na to, że przy podejmowaniu decyzji, które nas dotyczą, będziemy mogli współpracować z miastem. KBAC