Klient za wszelką cenę
Klient za wszelką cenę
Część instytucji potraktowała ofertę indywidualnych kont emerytalnych jako szansę na poprawienie swojej pozycji w sektorze finansowym. Stąd wykorzystywanie rozmaitych kanałów dystrybucji, w tym tych najbardziej agresywnych - sieci bezpośrednich sprzedawców. Taką strategię przyjął m.in. Skarbiec TFI.
Indywidualne konta emerytalne to doskonała okazja dla instytucji finansowych, by zwiększyć wartość aktywów w zarządzaniu. Najbardziej widoczne kampanie reklamujące IKE prowadzą: grupa PZU, Multibank, Millennium, Pekao SA, AIG oraz Skarbiec TFI.
Sprzedaż IKE tak jak OFE
Obecna walka o klientów przypomina nieco tę sprzed kilku lat, prowadzoną przez fundusze emerytalne. Okazuje się, że niektóre...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta