Kłopoty ze skutecznością
Kłopoty ze skutecznością
Wpływy reklamowe mediów były po trzech kwartałach tego roku o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej, wyniosły 7,7 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. Mniej korzystne są dane o skuteczności przekazu reklamowego, które opublikowała firma Starcom.
Przedstawiciele mediów i domów mediowych, które pośredniczą w sprzedaży czasu i powierzchni reklamowej, coraz częściej mówią nie tylko o cennikowym, ale i o realnym wzroście wydatków na reklamę. A te zaczynają powoli spadać, zwłaszcza w telewizji.
Według cennikowych danych Expert...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
