Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kłopoty ze skutecznością

21 października 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Cennikowy wzrost wydatków na reklamę po trzech kwartałach

Kłopoty ze skutecznością

Wpływy reklamowe mediów były po trzech kwartałach tego roku o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej, wyniosły 7,7 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. Mniej korzystne są dane o skuteczności przekazu reklamowego, które opublikowała firma Starcom.

Przedstawiciele mediów i domów mediowych, które pośredniczą w sprzedaży czasu i powierzchni reklamowej, coraz częściej mówią nie tylko o cennikowym, ale i o realnym wzroście wydatków na reklamę. A te zaczynają powoli spadać, zwłaszcza w telewizji.

Według cennikowych danych Expert...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3362

Spis treści
Zamów abonament