Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy snobizm uratuje Budweisera

21 października 2004 | Ekonomia | DE
źródło: Nieznane

Chiny Amerykanie chcą browaru

Czy snobizm uratuje Budweisera

AFP/LIU JIN

Amerykanie mają nadzieję, że na fali snobizmu i zachwytu nad wszystkim co importowane, Chińczycy polubią również ich piwo - Budweisera. Jest to mało prawdopodobne, i to nie tylko dlatego, że sami Chińczycy mają znakomite piwa. Na świecie oferta jest ogromna, a budweiser jest jednym z najmniej atrakcyjnych piw. Przyznają to ze wstydem sami Amerykanie, dodając, że czeski bud - w porównaniu z jego namiastką rodem z USA - jest o niebo lepszy. Niepokojące jest jednak to, że amerykański Anheuser-Busch, który warzy budweisera, jest gotów zapłacić nawet miliard dolarów za udziały w chińskim Henan Jinxing Beer Group. Na zdjęciu: amerykańskie piwo w szanghajskim supermarkecie.

Brak okładki

Wydanie: 3362

Spis treści
Zamów abonament