Czy snobizm uratuje Budweisera
Czy snobizm uratuje Budweisera
AFP/LIU JIN
Amerykanie mają nadzieję, że na fali snobizmu i zachwytu nad wszystkim co importowane, Chińczycy polubią również ich piwo - Budweisera. Jest to mało prawdopodobne, i to nie tylko dlatego, że sami Chińczycy mają znakomite piwa. Na świecie oferta jest ogromna, a budweiser jest jednym z najmniej atrakcyjnych piw. Przyznają to ze wstydem sami Amerykanie, dodając, że czeski bud - w porównaniu z jego namiastką rodem z USA - jest o niebo lepszy. Niepokojące jest jednak to, że amerykański Anheuser-Busch, który warzy budweisera, jest gotów zapłacić nawet miliard dolarów za udziały w chińskim Henan Jinxing Beer Group. Na zdjęciu: amerykańskie piwo w szanghajskim supermarkecie.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
