Kto zalegalizuje tachografy
Kto zalegalizuje tachografy
Połowie z około trzystu działających dziś w kraju warsztatów zajmujących się naprawą i legalizacją tachografów może grozić upadek. Stanie się tak, jeśli Główny Urząd Miar, respektując przepisy unijne, upoważni do ich ponownej legalizacji tylko podmioty powiązane z producentem.
Montowane w ciężarówkach tachografy muszą być legalizowane. Najpierw czeka je legalizacja pierwotna, dokonywana na wniosek producenta lub importera, a potem po każdej naprawie poddawane są legalizacji ponownej. O to, kto ma się nią zająć, toczy się walka. Nic...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta