Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mały luksus wysokoprężny

28 grudnia 2004 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

TEST "MOJEGO AUTA" Mini One D Mały luksus wysokoprężny Niemal co drugi sprzedawany w Europie samochód ma silnik wysokoprężny? więc nawet tak małe auto jak Mini musi być wyposażone w diesla. (c) ROBERT PRZYBYLSKI Mini One D nie jest tak dynamiczny jak mocniejsze? benzynowe wersje? ale tak samo dobrze jak one trzyma się drogi. (c) ROBERT PRZYBYLSKI

Marka Mini należy do BMW. Auta produkowane są w Wielkiej Brytanii w fabryce niedaleko Oxfordu. Podstawowy model z benzynowym? 90-konnym silnikiem nazwano One? a wersję z 75-konnym? bardzo oszczędnym dieslem oznaczono One D. Na 180 000 mini wyprodukowanych w tym roku 15 tys. wyposażono w silnik wysokoprężny.

Mały jak duży

W Europie nie słabnie popularność małych samochodów. W zatłoczonych miastach ich zalety są oczywiste. Jednak klienci żądają? aby małe samochody miały porównywalne z dużymi wyposażenie i oferowały podobny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3417

Spis treści
Zamów abonament