JAK ZWRACAĆ, ŻEBY ZWRÓCIĆ
Pod koniec roku dwukrotnie zwiększają się kolejki do działów obsługi klientów, do konsumenckich instytucji przychodzą tłumy.
- Dzwoni do nas około stu osób dziennie, ale przepisów dotyczących zwrotów nie ma i sprzedawca wcale nie musi zgodzić się na przyjęcie oddawanej rzeczy - mówi Longina Lewandowska-Borówka, rzeczniczka Federacji Konsumentów.
W praktyce nie jest jednak źle. Często sklepy ustalają własne warunki zwrotów i wymiany.
- Radzimy konsumentom, żeby sprawdzali przed kupnem, jakie są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta