PRZED FILMAMI LUDZIE SIĘ NUDZĄ
Żeby uniknąć reklam w kinie, najlepiej wybierać się na seans kwadrans po czasie, omijać multipleksy i zrezygnować z kinowych hitów. Bloki reklamowe coraz częściej ciągną się przez 15 - 25 minut od momentu, w którym powinien się zacząć film. Ich zawartość pozostawia wiele do życzenia: zdarzają się na przykład brutalne zwiastuny przed seansami dla dzieci.
A warszawiacy są najbardziej narażeni na zalew reklam, bo tu jest największy rynek w Polsce.
- Najwięcej kupujemy, z tej samej przyczyny mamy też na ulicach najwięcej billboardów - tłumaczy Michał Zieliński, dyrektor marketingu agencji New Age Media, która zajmuje się reklamami w kinach sieci Cinema City.
Czas to pieniądzZa długość reklam i zwiastunów odpowiada...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta