Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PRZED FILMAMI LUDZIE SIĘ NUDZĄ

10 stycznia 2005 | Warszawa | ML
źródło: Nieznane

Za długie reklamy przed rozpoczęciem kinowych seansów PRZED FILMAMI LUDZIE SIĘ NUDZĄ O której godzinie zaczyna się film w kinie? Na pewno nie o tej podanej w repertuarach. Kinomani narzekają na długość reklam i zwiastunów. Na szczęście w kinach zaczynają zdawać sobie sprawę z irytacji widzów. Jedna z sieci kinowych właśnie skróciła reklamy. Ciągnące się przez kilkanaście minut reklamy u wielu kinomanów wywołują irytację (c) BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Żeby uniknąć reklam w kinie, najlepiej wybierać się na seans kwadrans po czasie, omijać multipleksy i zrezygnować z kinowych hitów. Bloki reklamowe coraz częściej ciągną się przez 15 - 25 minut od momentu, w którym powinien się zacząć film. Ich zawartość pozostawia wiele do życzenia: zdarzają się na przykład brutalne zwiastuny przed seansami dla dzieci.

A warszawiacy są najbardziej narażeni na zalew reklam, bo tu jest największy rynek w Polsce.

- Najwięcej kupujemy, z tej samej przyczyny mamy też na ulicach najwięcej billboardów - tłumaczy Michał Zieliński, dyrektor marketingu agencji New Age Media, która zajmuje się reklamami w kinach sieci Cinema City.

Czas to pieniądz

Za długość reklam i zwiastunów odpowiada...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3427

Spis treści
Zamów abonament