Im zimniej, tym lepszy biznes
Wielkość rynku to efekt popularności narciarstwa. Uprawia je, wyjeżdżając w góry co najmniej raz w roku, ponad milion osób, a kontakt z tym sportem ma znacznie więcej. Co dziesiąty narciarz - oceniają dystrybutorzy - kupuje w sezonie sprzęt.
Sezon sprzedaży nart, desek snowboardowych, akcesoriów i sportowej odzieży to zaledwie trzy - cztery miesiące. Wartość obrotów w tym czasie można szacować na blisko 300 mln zł, co stanowi prawie jedną trzecią rocznej sprzedaży wszelakiego sprzętu dla sportu i rekreacji. W ocenie firmy doradczej AT Kaerney cała sprzedaż to ok. 1 mld zł.
Krótki sezonSprzęt zimowy pojawia się w ofercie na przełomie października i listopada, ale najgorętszy okres jest między...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta