Luka wygodna dla poczty
Stoen w fakturze przysłanej czytelnikowi określił termin zapłaty za prognozowane zużycie prądu. Kwotę w wysokości 201 zł czytelnik miał zapłacić do 13 grudnia ub.r. Należność tę wpłacił na poczcie 6 grudnia, tj. na tydzień przed wyznaczonym terminem płatności (przekazem pocztowym) Na początku stycznia br. otrzymał monit ze Stoenu, że do 27 grudnia na koncie rozliczeniowym nie odnotowano tej wpłaty. Na poczcie poinformowano go, że pieniądze zostały wpłacone na konto zakładu energetycznego 13 grudnia. Dlaczego poczta aż tydzień zwlekała z wysłaniem pieniędzy do adresata?
Terminy dla...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta