Wypadki - jakie obowiązki i świadczenia
Nasz przedstawiciel handlowy, zatrudniony na umowę o pracę, miał ciężki wypadek w drodze do klienta. W tej chwili przebywa w szpitalu. W naszej firmie pracował zaledwie 6 miesięcy. Chcemy dopełnić formalności, aby uzyskał wszelkie należne mu świadczenia. Czy dostanie rentę? Jakie inne świadczenia mu się należą?
Po pierwsze pracodawca ma obowiązek ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku. W tym celu powołuje zespół powypadkowy. Jego skład zależy od rodzaju wypadku oraz od liczby zatrudnianych pracowników. Sporządzony przez zespół powypadkowy protokół ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy, zatwierdzony przez pracodawcę i podpisany przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta