Reklama na kredyt
Łącznie te dwie instytucje przeznaczyły na reklamę swojego wizerunku oraz produktów ponad 17 mln zł, czyli jedną czwartą wydatków całego rynku. Kwota nie uwzględnia rabatów, które czasami wynoszą nawet połowę stawek cennikowych.
Rok wcześniej niekwestionowanym liderem był Eurobank z udziałem ponad 20-proc., podczas gdy w tym roku zredukowane wydatki o połowę pozwoliły mu zająć dopiero trzecią lokatę, a udział w rynku spadł do 10 proc.
W 2004 roku drugą pozycję zajmował Bank BPH - obecnie na piątym miejscu.
Lider pierwszego kwartałuW roku 2004 banki, instytucje z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta