Marka nie radzi sobie z administracją
30 maja 2005 | Ekonomia | MP
MARKETING NARODOWY Ciągle nie ma projektu promocji Polski i rodzimych produktów Marka nie radzi sobie z administracją Projekt marketingu narodowego i marki Polska utknął w trybach administracji państwowej. Dlatego przedsiębiorcy coraz częściej sami promują walory naszego kraju i polskich produktów. To jeden z projektów logo naszego kraju. Otrzymaliśmy go z Instytutu Marki Polskiej. Nie wiadomo, czy będzie on w przyszłości promował Polskę, bo projekt marketingu narodowego utknął w trybach administracji.
Od wielu miesięcy zespół kierowany przez Wally'ego Olinsa, światowej sławy specjalistę od marketingu narodowego, przygotowuje schemat promocji...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta