Kobiety, niedoceniany segment rynku
Jednym z podstawowym zagadnień marketingu jest segmentacja rynku. Tradycyjne segmentacje demograficzne, dochodowe czy psychograficzne przestają wystarczać jako źródło przewagi konkurencyjnej i coraz częściej dobra segmentacja wymaga kreatywnego myślenia. Nie chodzi mi o modne obecnie hasło zindywidualizowania oferty, który to postulat - jak się boleśnie przekonało wiele firm - jest piekielnie trudny i kosztowny w realizacji. Raczej chodzi o innowacyjną segmentację rynku, o dobre zdefiniowanie oczekiwań i potrzeb, tak jak to na przykład zrobił amerykański Exxon Mobil w drugiej połowie lat 90.
Najpierw na podstawie badań ustalono trzy podstawowe rodzaje oczekiwań klientów pod adresem stacji: wygodę (łatwość znalezienia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta