Rusza promocja tradycyjnej żywności
W przyszłym miesiącu zacznie się kampania promująca w Polsce produkty regionalne i tradycyjne "Oryginalność pod ochroną". Trzyletni program o wartości 1,48 mln euro w połowie jest dofinansowany przez Unię Europejską. Reszta pieniędzy pochodzi z budżetu Agencji Rynku Rolnego, która przygotowała cały program w porozumieniu z Ministerstwem Rolnictwa. Przetarg na jego prowadzenie wygrała Agencja Just. Jesienią ruszy duża kampania w mediach.
- Oprócz reklamy w prasie i telewizji uruchomimy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta