Koszt reklamy i koszt refundacji
Tomasz Ciszewski i Wojciech Tomkiewicz: Zgodnie z art. 52 ust. 4 prawa farmaceutycznego reklama produktów leczniczych stanowi reklamę publiczną w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Oznacza to, że zasadniczo wydatki na działania reklamowe produktów leczniczych powinny dla przedsiębiorcy stanowić koszty podatkowe w pełnej kwocie. Dlatego też zwolennicy usunięcia art. 52 ust. 4 uważają, że ten przepis dyskryminuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta