Książki, prasa, sprzedawanie wiedzy i wieczna żarówka
autor: Stanisław Stępień
wielkość inwestycji: 17 tys. zł
atuty: - znajomość lokalnego rynku prasowego - doświadczony zespół
słabości: - ograniczone źródła przychodów - brak szczegółowego planu finansowego - brak planu marketingowego
Projekt przewiduje utworzenie tygodnika o powiatowym zasięgu. Autor i jego współpracownicy byli do niedawna dziennikarzami czasopisma właśnie o takim charakterze. W ramach modernizacji przedsięwzięcia jego kierownictwo postanowiło zwiększyć zasięg, obejmując sąsiednie powiaty. Według autora projektu zaszkodziło, to poziomowi tygodnika. Stąd pomysł by wrócić do dawnej i sprawdzonej formy. Nowy tytuł ma zagospodarować lukę, która się właśnie wytworzyła na rynku. Na uruchomienie tygodnika potrzeba ok. 17 tys. zł. Autor biznesplanu chce zdobyć tę kwotę w urzędzie pracy w formie bezzwrotnej pomocy. Pieniądze zostaną przeznaczone przede wszystkim na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta