Brytyjski potentat wchodzi do Polski
- Nadchodzi Electro World! Poczekaj z zakupami - zachęcają od dwóch tygodni reklamy w warszawskich dodatkach gazet. Teraz dołączą do nich obklejone reklamami autobusy i spoty w radiu. - Najpierw chcemy wypromować markę sieci - wyjaśnia Jacek Gruchalski, dyrektor zarządzający polskiej spółki Electro World, która wyda na kampanię prawie 4 mln zł. Znana już na Węgrzech i w Czechach sieć należy do brytyjskiej grupy Dixons, jednego z największych europejskich detalicznych dystrybutorów elektroniki i sprzętu AGD.
Na początek WarszawaSwoją głośno reklamowaną ekspansję w Polsce zacznie on od Warszawy, gdzie jesienią otworzy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta