Reklamować jak koń
W DF z 22 września br. opisaliśmy wyjaśnienia urzędu skarbowego, który zgodził się na rozliczenie wydatków na inwentarz żywy w ramach kosztów reprezentacji. Świnia w firmowym ogródku kreuje bowiem pozytywny wizerunek firmy. To pozytywne stanowisko nie oznacza jednak, że przedsiębiorcy mogą śmiało inwestować w zwierzyniec. Organy podatkowe za każdym razem będą bowiem analizować związek wydatku z prowadzoną działalnością.
Budowa wizerunku...Czy taki związek wystąpi w przypadku zakupu konia na potrzeby firmy zajmującej się z doradztwem ubezpieczeniowym i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta