Czekoladowy koniec roku
- W ostatnim kwartale roku sprzedaż wyrobów Nestle wzrasta o 30 - 50 proc. w zależności od asortymentu - mówi Agnieszka Wąsak, dyrektor ds. korporacyjnych i PR. Większy niż zwykle popyt na wyroby czekoladowe sprawia, że producenci wprowadzają na rynek nowości. Nestle oferuje od tej jesieni trufle o różnych smakach, Mieszko w Raciborzu marcepan, Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych Odra w Brzegu praliny Gracje, natomiast Cadbury Wedel specjalną czekoladę dla dzieci.
Firmy liczą na zdobycie nowych klientów i ich pieniędzy. A jest się o co bić. Rynek słodyczy w Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta