Reklama dźwignią telewizji publicznej
29 listopada 2005 | Ekonomia | AB
MEDIA Zmiana strategii TVP Reklama dźwignią telewizji publicznej Telewizja Polska nie chce już od sieci kablowych dodatkowych opłat za programy Jedynki, Dwójki i Trójki. W zamian liczy, że operatorzy znajdą miejsca dla jej nowych kanałów tematycznych.
- Zmieniamy strategię wobec Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej - zapowiedział Jan Dworak, prezes Telewizji Polskiej SA, na poniedziałkowych spotkaniu z dziennikarzami.
Zmiana strategii TVP to kwestia...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta