Prasowy bój o telewidzów
- Święta to dobry termin na zmiany w telewizyjnych pismach. Sprzedaż wydań świątecznych jest o 20 - 30 proc. wyższa niż zwykle, a ludzie mają więcej czasu, by zapoznać się ze zmianami - mówi Jerzy Weber, wydawca pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer.
Z siedmioma tytułami - z "Tele Tygodniem", wydawanym w rekordowym nakładzie ponad 1,5 mln mln egzemplarzy, na czele - Bauer jest zdecydowanym liderem na polskim rynku czasopism TV. W utrzymaniu tej pozycji mają mu pomóc zmiany wprowadzone ostatnio w trzech najdroższych tytułach wydawnictwa: "Tele Tygodniu", "Tele Świecie" oraz w "To i Owo". Z powiększoną (do co najmniej 100 stron) objętością,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta