Samochody jak plakaty
03 stycznia 2006 | Ekonomia | a.mac
MOTORYZACJA Warszawska agencja kupiła sto jeżdżących reklam Samochody jak plakaty Setka smartów, małych aut miejskich, to nowy nośnik reklamy stosowany od dwóch miesięcy przez spółkę A2, jedną z agencji reklamowych w Warszawie.
Obecnie na kilkunastu samochodach reklamowane jest piwo jednego ze znanych browarów. Reszta z wartych 4 mln zł samochodów czeka na zleceniodawców. Ale nie jest to jedyny przypadek...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta