Telewizyjny kult młodości
Widz po pięćdziesiątce w minionym roku oglądał telewizję aż 5,5 godziny dziennie. Trzydziestolatek patrzył w telewizor średnio o 3 godziny mniej. Mimo to głównie do niego telewizja publiczna kieruje dziś swą ofertę. TVP nie ma praktycznie programów dedykowanych seniorom, z wyjątkiem historycznych ("Był taki dzień") czy poradnikowych ("Rok w ogrodzie", "ZUS radzi"). TVP nie boi się jednak odpływu starszej widowni. - Tacy widzowie od nas nie uciekną: żeby uciec, trzeba mieć dokąd - przyznaje otwarcie Leszek Zaborowski, wicedyrektor TVP 1 ds. marketingu.
Mając świadomość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta