Radiowe promocje z kodeksem etycznym
07 lutego 2006 | Ekonomia | AB
MEDIA Na razie porozumienie prywatnych nadawców Radiowe promocje z kodeksem etycznym Rozgłośnie nie będą próbowały wpływać w autoreklamach na wyniki badań słuchalności - przewiduje kodeks dobrych praktyk marketingowych, przyjęty przez największe komercyjne stacje i sieci radiowe.
- Chcieliśmy zapobiec sytuacjom, gdy akcje promocyjne wpływają na wyniki badań - wyjaśniał Paweł Mączka z Agencji...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta