Ofensywa gazet gospodarczych
Pierwsza wystartowała "Gazeta Prawna". Na początku tego tygodnia ruszyła warta ok. 3 mln zł kampania reklamująca zmiany w dzienniku, który od poniedziałku wychodzi w nowej szacie graficznej i ze zmienionym logo. Gazeta określa się teraz jako "największy dziennik gospodarczy w Polsce".
- To my jesteśmy największym dziennikiem gospodarczym w Polsce. Jesteśmy najwięksi zarówno pod względem wielkości sprzedaży, jak i ilości informacji ekonomicznych - mówi Grzegorz Gauden, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". Jego zdaniem działania "Gazety Prawnej" naruszają standardy etyczne w reklamie. - Będę na ten temat rozmawiał z prawnikami - zapowiada.
- Sami tego nie wymyśliliśmy. Odwołujemy się do typologii stosowanej przez branżowy miesięcznik "Press", która zalicza "Rzeczpospolitą" do dzienników ogólnotematycznych -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta