Loteryjny fant obniża podatek organizatora
Wiele firm, chcąc zwiększyć liczbę klientów, a w efekcie sprzedać więcej towaru, organizuje tzw. loterie promocyjne.
Tak właśnie postąpiła spółka, która kupiła na wygrane dwie skody fabie i 18 innych nagród. Chodziło jej o zwiększenie udziału w rynku, zbudowanie poczucia lojalności sprzedawców, wzmocnienie marki w świadomości klientów. Do punktów sprzedaży biorących udział w loterii przekazano materiały promocyjne, uruchomiono specjalną stronę internetową. Loteria była skierowana do wszystkich pełnoletnich osób zamieszkałych w Polsce, które w ofercie promocyjnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta