Największe rozgłośnie mają apetyt na przejęcia
Najwięksi nadawcy są gotowi wydać w tym roku na przejęcia po kilkadziesiąt milionów zł. Mają na to pieniądze, bo w zeszłym roku zarobili wyjątkowo dużo na reklamach. Wydatki netto na reklamę w radiu wzrosły w 2005 roku o 12 proc. do około 430 mln zł i rynkowym liderom przybyło pieniędzy na inwestycje. Spora część tej gotówki może trafić do właścicieli małych, lokalnych stacji.
Zostanie trzech największych- Konsolidacja to naturalny proces na rynku. W ciągu dwóch lat zostanie na nim trzech dużych graczy, a wokół nich skupią się pozostałe stacje - uważa Monika Bednarek, prezes grupy Eurozet, do której należy Radio Zet i Radiostacja. Jest przekonana, że jednym z tych dużych graczy będzie Eurozet z Zetką, która godzi się na pozycję numer dwa. - Chcąc walczyć o pierwsze miejsce, musiałabym znacznie zwiększyć budżet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta