Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Discovery odświeża wizerunek

25 marca 2006 | Ekonomia | Nj

MEDIA, TECHNOLOGIE Discovery odświeża wizerunek

Discovery Networks Europe, który emituje w Polsce pięć kanałów telewizyjnych, rozpoczyna kampanię odświeżenia całościowego wizerunku marki Discovery Channel w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, gdzie dociera do blisko 90 proc. odbiorców. Firma planuje też rozwój lokalnych ramówek i emisję nowych programów (m in. "O krok od śmierci" i "Doktor G - lekarz sądowy"). Discovery nie chce zdradzić, jakie środki przeznaczył na tę kampanię.

jak
Brak okładki

Wydanie: 3798

Spis treści
Zamów abonament