Praktyki niemoralne, ale legalne
Bank Millennium promuje rachunek oszczędnościowy "MillePremia". Z reklamy wynika, że oprocentowanie konta wynosi 4 proc. Dopiero gdy poznamy szczegóły oferty, okaże się, że Millennium daje obiecane 4 proc., ale tylko przez pierwszy miesiąc. Później oprocentowanie spada nawet o połowę. Jak sprawdziliśmy, podobnie jest z resztą dostępnych na rynku produktów oferowanych m.in. przez Eurobank, Dom Bank i Getin Bank: w reklamie same atrakcje, w rzeczywistości - rozczarowanie. Klienci nie mogą też oczekiwać rzetelnej informacji ze strony rodzimych operatorów telekomunikacyjnych - zarówno komórkowych, jak i stacjonarnych.
Trzeba się wyróżnićZdaniem speców od marketingu minął już czas, gdy banki konkurowały ze sobą jakością usług. Teraz trwa walka o procenty. Nawet jeżeli ma dotyczyć to wyłącznie reklam.
- Oprocentowanie stało się nowym argumentem w walce o konsumenta - tłumaczy Maciej Szczechura, dyrektor Departamentu Marketingu w Eurobanku.
-...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta