Możesz poskarżyć się ZSRR
Reklama nie może zachęcać do przemocy, wprowadzać w błąd, dyskryminować ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć lub narodowość - to tylko niektóre z zasad przyjętego w kwietniu kodeksu etyki reklamy. Kodeks nie jest zbiorem urzędowych przepisów, a wewnętrzną samoregulacją branży, uzgodnioną przez przedstawicieli reklamodawców, agencji reklamowych oraz mediów.
- To nasza tarcza w relacjach ze światem zewnętrznym. Pomoże nam ograniczyć prawne interwencje - mówił wczoraj Wojciech Pawlak, prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Rada będzie czuwać nad...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta