Zaprezentujesz towar na odległość
Kiedy na początku 2005 roku TNS OBOP badał rynek sprzętu audio-wideo, kamery internetowe były w domach niespełna 8 proc. indywidualnych użytkowników i kilku procent firm. Od tamtego czasu dużo się zmieniło. Kamery są coraz częściej kupowane, również przez małe firmy. Dzieje się tak głównie z powodu rosnącej popularności komunikatorów internetowych. Pozawalają one nie tylko na tanie rozmowy, ale także na prowadzenie rozmów wideo i wideokonferencji, znacznie ułatwiających kontakty biznesowe.
Drugim ważnym zastosowaniem kamer jest tworzenie prezentacji. Za pomocą oprogramowania dołączonego do kamery można nagrać nawet obszerny klip szkoleniowy, który potem zostanie wklejony do prezentacji bądź przesłany klientowi. Jest to możliwe dzięki zdecydowanej poprawie jakości obrazu w kamerach internetowych. Droższe z nich obecnie nie różnią się rozdzielczością matrycy od kompaktowych aparatów cyfrowych, co pozwala nagrywać filmy dobrej jakości. Nowa generacja systemów korekcji montowanych w kamerach powoduje, że znika także tzw. efekt wody, czyli obraz nie rozmazuje się, gdy obiekt...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta