Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Strategia Orbisu

26 maja 2006 | Ekonomia | NE

USŁUGI Strategia Orbisu

Orbis na realizację nowej strategii przeznaczy 863 mln zł. Dzięki temu zysk EBITDA z działalności hotelarskiej na koniec 2010 r. ma wynieść 386 mln zł. W 2006 r. EBITDA Grupy Hotelowej Orbis ma osiągnąć 191 mln zł, w 2007 r. 252 mln zł, w 2008 r. 299 mln zł, a w 2009 r. 358 mln zł. Strategia Orbisu zakłada wprowadzenie do Polski marki Etap, kontynuację rozwoju hoteli Ibis oraz modernizowanie hoteli Orbis.

el
Brak okładki

Wydanie: 3848

Spis treści
Zamów abonament