Biada komercji
02 sierpnia 2006 | Publicystyka, Opinie | RA
PERŁY I PLEWY Biada komercji Branżowe władze fonografii zmieniły zasady rządzące przyznawaniem tzw. złotych płyt. Niegdyś wyróżnienie to znaczyło, że danej płyty sprzedało się ponad dwieście, później ponad sto tysięcy. Obecnie warte jest mniej więcej tyle co giertychowa matura.
Jeszcze trochę w tym kierunku, a złota będzie każda płyta, po prostu za sam fakt wytłoczenia. Przeciętna...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta