Warto wyróżnić się, ale klienci nie wszystko zaakceptują
- Małe firmy nie widzą potrzeby wydania 10 tys. zł na projekt opakowania, które dobrze sprzeda ich produkt. Zgłaszają się do nas, ale ostatecznie nie decydują się na usługę, twierdząc, że jest dla nich za droga - mówi Piotr Leniec-Lincow, właściciel De Facto Communication & Design, warszawskiej agencji projektującej opakowania. Dlatego klientami tej firmy są duże firmy zagraniczne i polskie.
Zdaniem Andrzeja Roszkowskiego, właściciela Studia DN, i tak w ostatnich 3 - 4 latach nastąpił spory wzrost zainteresowania opakowaniem. - Przedsiębiorcy coraz częściej są świadomi, że opakowanie nie tylko chroni produkt, ale jest również nośnikiem wizerunku marki i emocji związanych z produktem. Średnie firmy zaczynają już to dostrzegać - mówi Andrzej Roszkowski.
Jego zdaniem dobrze zaprojektowane opakowanie wywołuje duży efekt sprzedażowy. - Ciekawe opakowanie to dobre rozwiązanie szczególnie dla tych firm, które mają małe budżety na tradycyjną reklamę. Inwestycja w opakowanie to najbardziej efektywne wydawanie pieniędzy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta